onsdag 3 augusti 2011

~Ikväll/Inatt~

Kan jag lägga mig med ett STORT leende på läpparna, och detta tackar jag min Vän KARMA för.
Sen tackar jag underbara och ärliga MÄNNISKOR för att det ger komplimanger bara sådär.
Nu förstår jag varför jag valt att ALLTID säga vad jag tycker, för om ni blir hälften så glada som jag blivit ikväll just pga komplimanger, så är det värt allt smör i Småland! =)

2 personer gjorde denna kväll för mig...T A C K ! ! !


Nu borde jag gå och sussa, imorgon bitti innan frukost väntar ett 20 minuters step pass...


En liten sak till bara, till Dej lilla lilla vilsna Flicka där ute...
Man måste inte vända kappan efter vinden, låt vinden följa dej istället, och var den du är ist för och låtsas om att du är klämkäck & stark när du egentligen inte vet vilket ben du ska stå på.
Säga sina åsikter är aldrig fel, men man måste kunna möta personen dagen efter också, utan att känna en STOR klump i magen av ångest för vad man sagt dagen innan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar