onsdag 3 augusti 2011

~Så typiskt Mej~

På fredag är det dags för lite vin, tjejsnack & Stallet...min Älskade syster kommer till Hfs så det kommer bli kul, men soooom vanligt när jag bestämt mig för och gå ut så kommer den där känslan av ånger krypande,
haha, blir alltid samma visa...
Det är ju faktiskt ganska mysigt och ligga hemma i soffan och mysa med La Familia också ;)
Bli inte oroliga ni som ska med, JAG SKA MED!
Bara lite kul och skriva om den här känslan...
Känner ALLTID så!
Är väldigt glad över att jag känner så också, det betyder ju att jag gillar och hänga med min familj och att utgångarna är lätträknade plus att de få gånger jag väljer att gå ut blir speciella.
Något att se fram emot liksom..

Nog om det...Woop Woop....ska bli grymt kul iaf =)


Har ju glömt och berätta att Liten fått sin första tand, om nu någon skulle vara intresserad ;)
Blev alldeles paff när jag skymtade som små hål i tandköttet i fredags eftermiddag, och ännu paffare blev jag när jag kände en liten bissing i nedre käken =)
Liten börjar bli Stor...
Såhär tidigt fick inte Engla tänder minns jag, henne hade jag slutat amma helt innan hennes första riskorn dök upp, jag vet att jag såg den under tandköttet redan när hon va 4 mån, men den kom inte upp förrän hon va 6 månader.
Den här gången hann jag inte änns fundera på tänderna och vips så var den första där.


Dagens fundering:
Egentligen inte änns värt och lägga ner energi på, jag har gjort det jag tyckte va rätt och jag tror de flesta inblandade tycker det är en kul grej...
Om nu någon måste haka upp sig på någon detalj och dra ner kulighets faktorn, VARSÅGOD!

1 kommentar:

  1. Trots att de e himla mysigt me familjen hoppas ja ändå att de blir fler tillfällen så ja kan haka på nästa gång... :)

    Ha så super duper sköj brudar.

    Kraam

    SvaraRadera