torsdag 25 augusti 2011

~Puzzle~

Ibland faller bara bitarna på plats, lyckan sprider sig i hela kroppen, leendet letar sig fram lite finurligt, ögonen tåras av lycka och jag känner en enorm stolthet över mig själv som besitter denna magnifika egenskap att känna någon ANNANS lycka...
Fler borde "öva" på det!

Ikväll är en kväll då jag tänkte gå och lägga mig tidigt, men något höll mig kvar i soffan och nu, med facit i hand så förstår jag vad det var.
Har fått prata med en person som står mig väldigt nära på väldigt många plan, som Bror & Syster fast ändå inte...
Det är dennes LYCKA jag känner, som om det vore min egen.



Just nu: Spänd, Förväntasfull, Pirrig, Glad, Nervös, Exalterad, Nojjig...vet inte hur många känslor som slåss om utrymmet i mig just nu?!


Nu tar jag leendet med mig till sängen och bäddar ner mig under Puttes täcke...DU är saknad Sweetie!
Men DU,
IMORGON, imorgon kommer du äntligen hem till oss igen!




Cousins for Life!
(lite mycket Whisky Effe?)

1 kommentar: