onsdag 24 augusti 2011

~Mysigaste ljudet~

Liten somnade gott som vanligt vid 19-tiden,
men vid 21.30 hörde jag hur han började gny lite oroligt, så jag gick in och skulle kolla läget,
han gnydde, släppte väder, somnade om och så gjorde han några gånger och till slut verkade han bli ordentligt sur över att magen inte lät honom sova i fred...jag klappade, pussade och lite så för och försöka få honom lugn och kunna somna om, men icke...han fick följa med ut i soffan...
Här somnade han nästan omedelbart om...men efter ett tag började han åter igen vrida och vända på sig.
Så han fick ligga vaken här brevid mig och väldigt glad va Lille Emil över det...nappen på sne i mungipan, leendet ända upp till öronen och så det magiska snutt ljudet GOI GOI GOI...Det ljudet säger allt, Mamma här trivs jag...hihi...söta unge.
Jag fullkomligt älskar det där GOI:andet...och samtidigt som han ler där under nappen.

Nu ligger han åter i sin säng och jag borde nog också knyta mig inom kort...


SWEET DREAMS gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar