onsdag 24 augusti 2011

~Fortet mys?~

Igår kväll orkade sessan hålla sig vaken genom hela programmet, men John Blund var nära många gånger.
Ikväll är hjälten slagen redan innan det änns har börjat.
Hon satte sig i soffan och skulle invänta program start o när jag tittar till någon minut senare, ja, då sussar hon gott...mitt Fortet sällskap.
Sötaste flickan.

Idag var det ju 6 månaders kontroll på Liten och det gick bra, tror jag.
Inget som verkade konstigt i alla fall, vänder sig - ja, greppar & flyttar mellan händer - ja, orkar dra upp sig när man håller han i händerna - ja....och så frågade de om maten och den går ju super.
Vikt: 10 kg PRICK, 69 cm =)
Kan väl se det som så att jag ammat färdigt för resten av mitt liv.
Har inte ammat sen i söndags/måndags och detta har gått helt utan protester...(mest pga att jag höll på att spricka i söndags natt)
Mitt mål var 6 månader o det gick ju toppen.
Så Liten har verkligen skött det här med nedtrappningen galant, så hans mamma slipper pumpa bort övertrycket.
Känns ju lite konstigt...aldrig mer amma liksom, men FAN så skönt att han accepterat maten så himla bra som han gjort.
Våran Liten börjar bli Stor (inte bara kroppsligt) Hihi...

Engla busade & lekte på församlingshemmet medan jag promenerade till BVC och där verkade hon stormtrivas vilket jag kan förstå.
Rätt människor på rätt plats är typ min enda kommentar!!!

Imorgon är det T O R S D A G och då kan jag säga: Imorgon kommer Patrik hem <3

1 kommentar:

  1. Haha mysigt! Mollie har mer eller mindre sovit bort hela dagen. Nu kan vi dricka lite vin när vi har nåt slags grillmys eller så!

    SvaraRadera