tisdag 19 april 2011

~Pepp Pepp~

Tillfällena när man ställer sig på vågen och inser att man gått ner i vikt, de är dessa tillfällen som gör det så jävla enkelt att skita i skitmat, snacks, godis & läsk.
När man verkligen ser att det ger resultat!
Enligt vågen har jag gått ner 20kg sen förlossnings dagen =)
Och då har jag inte börjat motionera ännu, så nu jävlar Jessica ska detta hållas och inte fuskas.
Imorgon firar jag 8 veckor UTAN alla ovanstående saker...

Faktiskt så är det inte speciellt jobbigt heller,
det är inte så att jag plågar mig igenom detta och suktar efter dessa saker, nej, absolut inte.
Suget efter lösgodis kan infinna sig ibland, men oftast går det över lika fort som det kom.
Men det andra kan kvitta...
VATTEN är livets dryck...iskallt kranvatten, mumma!
(men jag längtar allt efter ett glas (läs: en flaska) gott rött vin...)

Nej, nu ska jag beställa ett bord till Bumbo stolen...

1 kommentar:

  1. Gött Jessica!!! =)
    O snart ska vi sällskapa utefter vägarna hoppas ja =)...Nu när solen kikar fram vill man ju bara UT så då e de inte svårt att motivera sej...=)

    Hoppas barnen blir helt friska snart...♥

    Massor med kramar

    SvaraRadera