tisdag 19 april 2011

~Solen gör underverk~

Det gör den verkligen,
idag har vi haft utedag, precis som igår & hela helgen.
Ser lite ljusare på saker och ting känns det som idag, mycket tack vare min älskades fina peppningar och positiva tankar.
Han vet verkligen hur man vänder det negativa till det positiva.

Ska väl göra en lååång historia kort,
Emil åkte på RS virus och det innebar en ambulans tur i Onsdags och övernattning på USÖ,
hemgång dagen efter på permis,
men dålig andning gjorde att vi återvände på kvällen igen.
Men så i Fredags kändes det som att han mådde mycket mycket bättre och än sålänge går det verkligen framåt i tillfrisknandet.
Mest jag som är lite skrajj emellanåt att det ska sätta sig på andningen igen.
Tar en dag i taget.
I söndags fick vi åka med Engla till Linde pga svinkoppor,
så nu äter hon pencillin och ser redan mycket bättre ut.

Och detta är INTE allt, men detta är det jag känner att jag vill dela med mig av för tillfället,
resten kommer säkert vid senare tillfälle, men just nu känns allt väldigt osäkert och omtumlande för att skriva om här.

Haha, just ja, idag tänkte jag att jag skulle lägga Emil bredvid mig i soffan medan jag och Engla käkade middag,
jag lade honom på mage för och träna lite nacke...och vips så vänder ungen på sig som om han inte gjort annat,
trodde det va en slump så jag lade tillbaka honom på magen och vips så vände han på sig igen, men åt andra hållet.
Det går undan hörrni!!!

Idag var Pilli hit med en såndär Bumboo stol till Lilleman,
glad att jag lyckades hitta en begagnad till ett vettigt pris, de e ju svindyra nya, så nu ska jag bara beställa ett bord till.
Tycker de e suveräna...speciellt när de vill sitta mer upprätt men fortfarande är lite ostabila, sittern kan bli rätt trist då eftersom de mer är liggande ställning på den.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar