torsdag 21 april 2011

~Lång ledigt~

Igår var det babyshower för min kära Vän Reben,
och pga allt som hänt och sådär med Emil beslöt jag mig för att bara kika in och säga Hej,
känns skittrist, men men...
Jag vet att Reben förstår varför, så no hard feelings,
men jag tycker det känns B L Ä !
Hade mer än gärna velat vara med hela kvällen...


Idag kommer Patrik hem redan vid 13-14 tiden någon gång och så ser vi fram emot långledigt.
Hihi, han kommer få en chock när han kommer hem.
Igår var jag till frissan, och guess what? Håret rök...så nu är man korthårig.
Det var ett måste om jag säger så.
Personligen tycker jag att det är riktigt snyggt o fräscht med korta frisyrer...man kan göra så mycket mer snyggt än när man har långt hår.
Då sitter det mest i en tofs och ser allmänt trist o sunkigt ut.


Ha en trevlig dag kära läsare...

2 kommentarer:

  1. Åh du e tuff du...=)
    Själv har ja varit sugen o kapa många ggr men sist ja gjorde de ångra ja mej så förbannat så ja grät mej till sömns typ..haha nej men lär nog kännas helt hundra innan ja vågar mej på de igen.Tar ju ändå ett tag innan de växt ut igen=)

    Men ja e övertygad om att de blev skitsnyggt så nu KRÄVER jag en bild...=)

    Ha en underbar helg med familjen...

    Kraam o Glad påsk

    SvaraRadera
  2. Det blev verkligen såååå snyggt!!!
    GLAD PÅSK!!!!

    SvaraRadera