fredag 28 januari 2011

~Äntligen Helg~

Hujjedamejjen, sitter här och äter frukost, men vet ni vad jag avslutar frukosten med?
En negerboll...haha...
Helt opassande tycker jag, men det var väldigt gott.

Dottern befinner sig på Masken och jag har hängt tvätt o startat en ny maskin,
så nu tänkte jag faktiskt lägga mig och sova.
Då går ju tiden snabbare o vips så är både Engla & Patrik hemma. =)
Och det gillas ju skarpt!!!

Den här tiden på året, är det bitterhetens årstid?
Alla verkar bittra, men så snart solen blottar sina varma strålar verkar allt vara bortglömt igen?
I såna fall kan väl våren komma snart så man får se lite Happy Faces.

Själv gillar jag vintern,
inte lika mycket i år som jag brukar göra eftersom vi fick lov att avboka våran årliga fjällresa,
men det är ju inte fy skam och få vara höggravid heller?! ;)
Får helt enkelt ta någon mer tur till Säfsen för lite slalom åkning...



Nehe, en tupplur var det =)

2 kommentarer:

  1. Ja må va lite bitter men de har inte me årstiden o göra...haha Fast de skulle ju inte skada me lite sol o värme...=)
    Hoppas du sovit gott...
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Jag är då inte bitter, bara glad :D

    SvaraRadera