torsdag 27 januari 2011

~Ny Design~

Blev lite sugen på att byta design på bloggen, så jag började klicka, byta, ladda ner, ändra, fixa, rätta till och nu orkar jag INTE mer...
och nöjd blev jag inte heller, S U C K ! ! !
Jaja, får väl ta det en annan gång om 100 år när jag får lust igen.


Funderar på lite the och macka såhär på kvällskvisten, magen kurrar faktiskt lite.
Får väl se om jag änns orkar fixa det...

Började lite smått att packa BB väskan när jag & Engla haft lite kvällsmys innan nattningen,
med nagelklippning och färgläggning. (pastellrosa blev det denna gång)
Men även den uppgiften blev halvfärdig,
jag har ju helt glömt bort vad som är bra att ha med?!
Neccesären är väl iaf komplett, med både Patriks o mina saker, men sen då?
Jaja, får väl plocka i lite pö om pö när jag kommer på bra saker.
ID, patientbricka och förlossningsbrev är också saker som är klara...För man behöver väl inte ta med sin MVC journalen nu för tiden? Det sköts väl via datorn?

Räkans väska har jag inte änns börjat med...
men den är lite lättare känns det som, bara h*n har lite ombyte och något fint för hemfärden så finns ju resten hemma i Hammarn.

Och blir vi kvar länge får väl Patrik åka hem och hämta sakerna jag känner att jag saknar.


Imorgon är det äntligen FREDAG igen och våran älskade Putte kommer hem!!!
Fredag kommer bli en e.m/kväll utan några som helst måsten vill jag lova...
Lördagen tillbringar vi i Örling, med bastu & chill =)
Syster Yster kommer på besök med Kidzen...och jag har en enorm längtan efter MIN SYSTER, så det ska bli helt underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar