måndag 22 november 2010

~Lyx vecka~

Så käns det verkligen denna vecka,
Patrik kommer hem redan på torsdag och det händer ju typ ALDRIG, så denna vecka känns underbaaaaaar!

För en stund sen fick jag möjligheten till GRATIS nagelförlängning, och det är ju aldrig fel, nu när man känner mest tjock, trist o sunkig!
Så den typen av uppiffning gillas väldigt skarpt!
Och vet ni,
jag lyckades vara först till kvarn...så på onsdag ska mina naglar piffas till!
Det ska bli grymt skönt att få lite uppiffning!!!

Ska se till och försöka färga min H E M S K A utväxt också!!!
Kanske skulle jag ta tag i det imorgon eller snarare Nilla ;)
Bara man sätter igång så e det ju snabbt gjort.

Appropå hår,
det är helt galet vad tjockt hår jag får när jag är gravid...och håret får en helt annan, ja vad säger man? Kvalité?
Det känns i alla fall helt annorlunda och snabbt växer det också.
Hoppas jag slipper tappa allt när jag ammar bara,
med Englis tappade jag nästan inget hår alls trots att jag hade fått hur mycket "extra" som helst under graviditeten.
Funderar faktiskt på att spara ut håret igen...
Får se hur långt jag kommer med det innan jag vill ha en snygg o fräsch page igen ;)
Personligen tycker jag att jag passar bättre i en lite längre page än långt hår,
men kan ju lika gärna testa och spara ut det nu när jag inte kommer ha tid för massa frisör besök.
ska iaf försöka och INTE frestas till att färga det mörkt igen!!!


Idag har vi även bestämt årets julvaka,
det blir här i Hammarn, lite bingolotto, glögg & skinkgriljering SÅKLART!
Mys Pys precis som det ska vara dagen innan barnens högtid.
Det blir Fam Bark & Fam Persson
iiiiiiiiiiiiii LÄNGTAR efter att få klä julgranen...


Nej ni...detta får räcka för ikväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar