söndag 21 november 2010

~21 november 2010~

Idag har vi haft en riktig utedag här i Hammarn, så skönt att vara ute i friska luften.
Vi har eldat lite skräp, fixat adventsgran, plockat ljung och pysslat med lite allt möjligt.
Ska bara fixa lite mer med ljung och ris nästa helg eftersom det då är "lagligt" att tända advents granen och ställa fram tomtar.
Kommer bli så mysigt så!
Jag älskar känslan jag får i kroppen när jag kommer hem och svänger upp på garage uppfarten och ser hur mysigt huset ser ut utifrån,
både invändigt och utvändigt.

Ikväll ska jag och Patrik ha lite glögg mys när Englis gått och lagt sig.

Längtar efter nästa helg när det är 1:a advent...
Så himla mysigt tycker jag!
Få ställa fram tomtar och hänga stjärnor i fönstrena, och bara känna stämmningen.


Nej, nu är det dags för middags lagning här i Hammarn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar