tisdag 23 november 2010

~Ändrade Planer~

Jag skulle ju gå och sussa för ett bra tag sen...

Men DU fick mej att ändra mina tankar, istället sitter jag här i soffan och ler åt dina små/stora rörelser.
Ikväll var det inga sånadär ormliknande moves utan mer bestämda rörelser,
undrar om det är dina händer eller fötter jag känner så tydligt.
Jag tror bestämt att det är dina ljuvliga små tossingar...
Längtar efter att få snoooosa på dem!

Sitter och tittar på min mage som helt plötsligt ändrar form och något spjutliknande sticker upp och tänjer ut huden till bristnings gränsen för att sedan helt plötsligt försvinna...
Och helt plötsligt dyker det upp något större på vänster sida av magen,
men denna gång liknar det inte ett spjut utan mer en boll, I guess it´s your ROOOMPAAAHHH!
Känns underbart härligt!
Jag vill liksom inte röra mej ur soffan nu,
vill ge dej några minuter till...men sen är det allt dags att bädda ner sig i bingen, min älskade Räka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar