tisdag 23 november 2010

~God Morgon Tisdag~

Har kört min Lilla Solstråle till dagis, hann även med en liten snabb sväng på ICA, och nu sitter jag här i soffan och funderar på om jag skulle bädda ner mej och sussa lite?
Men än sålänge är jag alldeles för rastlös för det.

Ingen hårfärgning blev det idag heller...Emanuel är sjuk så Nilla vabbar.
Får ta det någon annan dag helt enkelt.

Idag ska jag iaf skriva julkorten som kom med posten igår, de va såååå fiiiina.
Har letat rätt på alla adresser iaf, så en bit på väg är jag.


Hoppas att min RÖDA mysdress från H&M kommer snart, den såg så grymt skön ut...Jackan får jag hänga in i garderoben ett tag framöver, men byxorna kommer jag verkligen slita ut =)
Jag var verkligen i behov av en ny och fräsch mys dress...och vad passar inte bättre än just RÖTT nu inför julvaka och myskvällar.


Ha en trevlig dag allesammans!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar