tisdag 23 november 2010

~Höga Tankar~

...hm, ja mina övriga familjemedlemmar har verkligen inga höga tankar om frun/mamman i huset.
På väg till dagis ringde jag Patrik för lite tjitt tjatt, mest för att jag saknar honom nå enormt.
Berättade att jag skulle in en snabbis på ICA innan hämtningen och handla till dagens middag,
då frågar han:

-Vad ska ni äta?
- Tänkte göra pannkakor, svarar jag
Då säger han:
- Kan du det?

Ja, vad säger man?
Antar att jag inte tillhör den där klanen som kallas bullmamma som bakar och gör pannkakor till sina ungar titt som tätt.
Hahaha...
Sen var det dags för handlingen och jag fixade ju den, borde kanske kolla receptet så jag fick med mej alla ingredienser hem ;)
Sen hämtade jag Solstrålen...
När hon hoppat ut ur bilen berättar jag för henne att jag ska göra pannkakor till middag, vill ni vet reaktionen?

- Men mamma, ska du göra dem själv?
- Ja, det tänkte jag, svarar jag stolt!

Då svarar Fröken Engla Bark med djupt suckande röst:

- Amääääh



O K E J, jag är verkligen ingen BULLMAMMA...men pannkakor ska jag väl klara av, eller?
Gissa om Patrik garvade när jag ringde och berättade om hennes reaktion...
Så nu jävlar ska här stekas pannkakor vill jag lova...Och VÄRLDENS goaste ska de bli också!
Ska spara en matlåda till Mannen i huset, liksom som bevis!!!

1 kommentar:

  1. Klart du kan!!! E vet ju vad som ska vara i om du glömmer nåt ;)

    SvaraRadera