onsdag 20 oktober 2010

~Ensam o Bitter~

JAAAA just det...
det är jag för tillfället...Förstår mej inte på "vissa" människor.
Men jag borde ha vant mej vid detta laget...
Ack nej, blir lika muppigt tjurig varje gång!!!
Som en liten barnunge faktiskt!

Mest för att jag vill ha klart hallen,
men det är OMÖJLIGT själv...hatar att behöva be om hjälp!!!
Men vad ska man göra när man är som Agda 93 år i kroppen för tillfället?
Kommer troligtvis göra det själv inom en snar framtid,
även om det slutar med att jag blir sängliggande eller att jag grinar under
pågående målning...
DEN SKA BLI KLAR!!!
Patrik kommer antagligen få utbrott på mej...men jag vill inte att han ska behöva
pyssla med sånt under helgerna när han e hemma.
Då vill vi bara myyyysa juh.


Nej...nu ska jag hämta Sessan snart & fixa lasagnette till middag...
Sen åker nog färgburken fram...


P.s...har iaf haft en super dag med Fiisen & Leon, okomplicerade människor D.s

1 kommentar:

  1. Tänk på att det inte är värt att göra mer än vad man orkar ifall det händer något!! Jag är själv dålig på att lyssna på min kropp men jag börjar tänka mer och mer på att det finns en annan människa inom mig som också ska må bra.

    Ta hand om dig! :)

    SvaraRadera