onsdag 20 oktober 2010

~Ibland bara vänder det~

Bitterfittan är veck...

Jag har en tendens att pendla jävligt snabbt i mitt humör,
och därför kan mina inlägg bli en smula förvirrande =)
Jag blir jävligt lätt arg, ledsen, besviken m.m men sen krävs
det bara en liten ynka grej för att jag ska bli på bättre humör igen.
Vilket jag tycker är toppen!!
(och säkerligen min omgivning också)

Idag var det positiva beskedet, att jag får HJÄLP med hallen
imorgon...av Nilla!!!
Så jag hoppas på möbelinköp på måndag innan Ultraljudet.

Så ikväll ska jag använda mina små grå till att komma på
hur jag ska göra med tapeterna i hallen,
hel fond, varannan våd eller kanske bara 4-5 våder tapet...
Ideérna är MÅNGA!!!
Hur som helst kan INTE hallen bli sämre än vad den är.


Nu börjar PH...Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar