tisdag 19 oktober 2010

~Längtan~

Är just nu VÄLDIGT stor efter min Man!!!
Det kommer över mej sådär ibland,
saknar honom såklart hela tiden, men ibland är
det nästan olidligt.
Just nu är ett sådant moment...
Skulle så gärna vilja krypa ner med honom ist för ensam.
Men man kan INTE få allt

Jag är väldigt glad över att jag känner saknad & längtan
efter honom...
Finns alldeles för många som inte känner så för sin andra hälft.

Men jag vet också att hans saknad & längtan är ÄNNU större,
skulle inte klara den pärs han går igenom varje dag utan Engla.
Det skär i Hjärtat när han berättar om hur han känner.
Jag får iaf vara med henne varje dag...
Det skär även i Hjärtat när Engla säger att hon saknar sin Pappa
med alldeles tårfyllda ögon...
(iof oftast när hon e arg på mej)
Hihi...och tur e väl det, alltså att hon inte gråter hela dagarna efter
sin pappa...
Kommer lite då & då.


Vad vore Livet utan Er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar