onsdag 25 augusti 2010

~Onsdag 25/8-2010~

God Kväll på Er!

Ni som har följt min blogg innan denna,
kanske minns ett inlägg där jag skrev om allt jag troligtvis INTE
kommer få uppleva igen...
T.ex som den underbara känslan när man för första gången ser
sitt barn på den svart/vita skärmen...

Det slog mej idag,
va fan...
VI KOMMER VERKLIGEN få uppleva ALLA dessa milstolpar igen
som en graviditet innebär...
Den svart/vita bilden har vi fått uppleva en gång redan,
men ser verkligen fram emot RUL!
Så längtar vi självklart efter de första "riktiga" sparkarna där in ifrån.
Jag personligen tror INTE att det dröjer,
med Engla kände vi dem ganska tidigt faktiskt för att vara första barnet.


Men allt är såklart inte guld o gröna skogar,
iaf inte för mej när jag är gravid...
Försöker ta dagen som den kommer,
det jag orkar det orkar jag,
resten kan vänta till en annan dag...

Jag vet att detta är övergående ;)
Och Räkan är såklart värd varenda dag av illamående och krämpor.



Vill TACKA igen för fiiina kommentarer, till de nya som inkommit!
De värmer så otroligt mycket...

2 kommentarer:

  1. Vad röööörd jag blir.
    Det är så underbart å läsa din blogg när man får läsa sån lycka <3

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte läsa utan att tårarna kommer.
    LYCKA ÄR VÄL NAMNET!!!
    Fy det är inte roligt när man mår dåligt. OCh det är inte heller lätt då när man har en liten tjej som ska underhållas=)

    SvaraRadera