torsdag 19 augusti 2010

~Tack~

...Underbara läsare...

Ni är inte så jätte många som har tillgång till denna blogg,
men jag kände att jag ville dela våran historia med Er,
Har funderat fram o tillbaka väldigt länge.
Modet har inte riktigt funnits där,
men igår kände jag bara att, varför inte?
Men det tog tid innan jag vågade trycka på publicera knappen!

TACK för alla fina kommentarer...Idag var det min tur att få tårar i ögonen.
Mitt hopp om att det verkligen finns underbara människor där ute har genom
detta tänts ytterligare en gång.


Miljoner Kramar till alla Er som har hjärtat på rätt ställe!!!

2 kommentarer:

  1. Men Jessica kära du, det vet du väl att det finns underbara människor.. DU (!) är en av dom..

    SvaraRadera
  2. Hejhej...tyckte de va dax o kika in o kolla hur det är med er?Allt bra hoppas jag...
    Ha nu en fortsatt mysig kväll...
    Kraam

    SvaraRadera