torsdag 26 augusti 2010

~Torsdag~

Idag är det Torsdag!!!

En riktig slappar dag enligt min mening.
Den enda viktiga uppgift jag haft idag var ett besök på banken
för att införskaffa en ny dosa,
och sen betala liiiite räkningar...
För denna månad var det verkligen LIIIITE räkningar.
Känns gött!!! =)

Igår var vi en sväng med Nilla & Emanuel till Örebro,
shit vad jag har blivit duktig på att hålla i pengarna...
Vad har hänt?
Inhandlade strumpor till Englis o Mej och kallingar till Putte,
THAT´S IT!!!
Så stolt över mej själv...endast nödvändiga saker...=)

Vi var även in på Babyproffsen för att slå ett öga på syskonvagn.
Detta har jag grubblat mej gråhårig över...
Men efter mycket noggrant övervägande har VI bestämt oss för
att köpa en...
Om Putte ska vara i Sthlm några månader i vinter
så lär jag verkligen få andvändning för den.
Annars blir det inte tätt mellan morgon promenaderna...Mindre Bra!

En dag i taget var det....;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar