söndag 9 juli 2017

Härliga Dagar ❤

Torsdagen spenderade jag med Kidsen på Loka Brunn där det var "Barnens Dag".
Hoppborg, klättervägg, ponnyridning och lite andra aktiviteter bjöds det på.
Strålande väder bjöds det också på...

På em var det dags för fransfix för min del och på kvällen kom Patrik äntligen hem igen ❤

Fredagen startades på gymmet och sen blev det en tur på golfbanan för mig och Patrik.
På kvällen tog jag, Nilla, Alex & Patrik cyklarna till Cornelis för middag...och efter det cyklade vi till Sikfors.
Så jäkla mysigt ❤ hoppas på fler sådana kvällar i sommar.

Lördagen regnade nästan bort helt känns det som men ett gympass hankade jag mig iväg på i alla fall.
Med den värsta träningsvärken jag någonsin upplevt.
Både ben & rumpa gjorde så in i bängen ont...och gör fortfarande 😣
Fy bubblan alltså.

Idag passade jag på att gymma när Patrik var till Sikfors en sväng.
Efter gymmet gick vi en 9-hålsrunda på Saxå. Perfekt väder och poängmässigt gick det också bra...
Sen hem och mysa med Kidsen en sväng innan sovdags, imorgon är det vardag igen.
Som tur är kommer Patrik hem på kvällarna igen ❤
När pojkarna somnat åkte vi ut till Saxå igen...gick ytterligare en 9-hålsrunda ☺ så galet fin kväll.

Nu är det natti natti för oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar