söndag 23 april 2017

Sunday 🌞

Även denna f.m spenderades i sängen 😍 ja har sagt att jag ääääälskar sovmorgon va?

Engla var hos mummi & Emil åkte med Patrik till Kungsör med Hudigen. Så hemma var det bara jag & Elvin.
Han kikade på barnprogram och softade också. Underbart!
Återhämtning är viktigt har jag hört 😂 och jag är fasen bra på att inte göra någonting alls! Bam!

Men vid 12-tiden tyckte t.o.m jag att det var dags att kliva upp.

Jag & Elvin åkte till Finska Föreningen och hämtade Engla sen hem för lite lunch.
Efter maten styrde vi bilen till Filipstad för veckohandling.
Utbudet är bättre där och butiken i sig gillar jag bättre.
Tog en sväng in på Dollarstore också och hittade lite smått & gott.

Väl hemma igen var det dags att byta om och bege sig till Hurtigtorpet för ett  CrossNature pass.
Wihuuuu vad jag älskar det!!!
Linda är en grym coach ❤
Idag var vi inte så många deltagare dock men skitkul ändå.
Jag körde i par med Sofia 👊🏼 så jäkla grymt jobbat!!!

Vi körde en liten utmaning också i form av jägarvila.
Vi skulle stå så länge vi orkade och sen kör vi en omgång till typ det sista passet för att se om vi kan klå våran egen tid.
Jag är sjukt stolt över min prestation. Med hjälp i form av pepptalk från Lotta och tidspepp från Linda lyckades jag knåpa ihop hela 6 min. TACK!!! 👌🏼
Troligtvis kommer jag inte klå den tiden i slutet med tanke på kommande op men jag har det som mål i alla fall. It's all in your head! Eller hur? 🙈

Nu har jag fyllt på magen med lite tacos och intagit soffläge.

I morgon är det måndag & en ny vecka tar fart och jag får en NY BIL!!! Wiiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar