lördag 22 april 2017

Man får vara stolt över sig själv!

En piss i Mississippi egentligen men för mig en jäkla prestation 😂
Hela dagen har ju väntat på att den där jädra Blåsten ska ge sig.
Det gick så långt att jag ledsnade på allt vad "motion" heter.
Jag stirrade på löpbandet och smög upp ett "f*ck you"! Haha...
Röven hade alltså sugits fast så hårt i soffan så inget kunde få mig upp därifrån.

Sen hände nåt.
Jag öppnade munnen om en ev löptur och vips så var skorna & kläderna på.
Musiken poppade, jag sprang & pulsen ökade.
5 km senare var jag åter hemma med både blodsmak i munnen & yrsel. 
Under stretchen trodde jag att jag skulle svimma...

Om löpturen va:
Skön? Nej!
Rolig? Nej!
Lätt? Nej!
Blåsig? Ja!

Om jag är glad nu? JAAA!
Stolt? Ja!
Svettig? Ja!

Som en mycket klok kvinna säger:

- Man ångrar aldrig ett träningspass.

Det är så jäkla sant.
Men ibland är det jävligt svårt att ta just det där steget...latmasken är en stark jävel!

Nu ska röven få sugas ner ordentligt i soffan...
och jag ser fram emot massa hångel & kel med mannen i mitt liv ❤

1 kommentar:

  1. Man får och man ska...bra jobbat <3 själv sov Ja mest ...haha men kanske kommer igång o tar mig ut så småningom jag med.. Love You

    SvaraRadera