lördag 18 juni 2016

Godmorgon Lördag...

Veckorna rullar på i ett fasligt tempo så uppdateringen här här blir aningen bristfällig. 
Hinner inte med så mycket mer än jobb, hemmafix & löpning/promenader om dagarna men jag gillar det. 
Patrik följde med på cykel häromdagen vilket resulterade i PB på 5 km. 

Patrik och jag har även pratat om att ta upp golfspelandet igen. Så igår ringde jag Saxå för och anmäla mig till en ny gröna kortet kurs. Jag gick ju en för många år sedan men hann inte spela så mycket innan jag blev gravid med Engla. Men när jag pratade med Monika på Saxå så var hon ganska säker på att jag inte behövde göra om det, så hon skulle kolla upp det och mejla mig vid ett senare tillfälle. 
Några minuter senare kom ett mejl där det stod att vi var Välkomna att spela. Ingen blev ju gladare än jag. 

Så igår styrde vi bilen mot Saxå och drivning ranchen för att träna lite slag. Gick bättre än förväntat måste jag säga och kul är det. 

Idag ska vi åka till Nykvarn för lite mys och imorgon är det dags för Super E tjejerna att springa hinderbana i Sthlm. Ska bli grymt kul...❤️ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar