lördag 7 maj 2016

Godmorgon! 

Jääääsp, jag har sovit som en Prinsessa inatt. Gårdagen gick i ett fasligt tempo med först jobb och sen gympauppvisning  hela em och kvällen. Måste säga att jag verkligen tycker att det är sååå kul och få vara en del av detta. Att se glädjen i tjejernas ögon när det tagit ytterligare ett steg i utvecklingen och när det trotsat rädslan för att slänga sig ut i en volt el flickis...underbart! Så jäkla duktiga och grymma, varenda unge. 




Och igår medan jag jobbade skedde en radikal förändring här hemma. Jag öppnade dörren till ett kliniskt rent hem, ekande tvättkorg, sängkläder som hängt ute, renbäddad säng m.m. Det var fasen så jag fick ta till lipen av lycka. Älskade ungar och gubbe. Ni är fantastiska! ❤️ 

Idag är det utehäng som gäller. Patrik är och hämtar Emil på Mulle sen ska det mumsas frukost här i Hammarn. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar