lördag 2 april 2016


Ååå vad hon är lycklig våran lilla Engla! ❤️ 

Idag fick hon sin allra första cross. Hon har pratat om att hon vill testa och köra men vi har aldrig haft möjlighet att låta henne göra det, men idag på fm åkte vi till Laxå och köpte en åt henne. En Kawasaki kx65 fick det bli. 
Det var med stor spänning vi presenterade den för henne och jag kan säga att mina förhoppningar var inte jätte stora då det är en manuell och hon har endast kört fyrhjuling med automatlåda innan. Dessutom låter ju crossar en del och bara det kan ju vara skrämmande, sen balans och alla moment på det. Engla hoppade upp och fick instruktioner från Patrik (som åkte cross första gången när han var 4) hon lyssnade och iakttog och vips så for hon iväg som hon inte gjort annat. Helt galet ju!!! T.o.m jag tog mig några turer. Haha! Barnsligt roligt måste jag säga. Vår lille Elvin är dock supersur eftersom han inte fick köra själv utan bara åka med pappa. Kanske får lov att köpa en pw 50 också?!?! Nej då, Emil och Elvin får nöja sig med fyrhjulingen ett tag till. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar