fredag 15 januari 2016

Nattliga funderingar eller ska man kalla det konstateranden? 

När besvikelsen sköljer genom kroppen kan man lätt missta sig och tro att det är knivar som skär genom bröstet. Alla är olika och det accepterar jag, det som kan göra mig både arg och ledsen är att andra inte kan acceptera mina val. Varför ska de ifrågasättas? Måste det finnas ett långt och utförligt argument bakom mina val? Jag kanske bara vill...måste jag dra argumenten varje gång mina val kommer på tal? Men jag måste också acceptera att det är såhär människor funkar. Jag förstår inte alla och alla förstår inte mig, så är det. 

Jag tror i alla fall att det många gånger handlar om att man saknar något hos själv. Människor har överlag svårt att glädjas åt andra, så är det! Jag är glad att jag inte är sån och sen är jag såklart glad för alla er nära vänner som känner min glädje och accepterar/förstår mina val!!! 

Idag är jag besviken & mycket förvånad över somliga människor men man får aldrig sluta förvånas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar