fredag 15 januari 2016

Färdigutbildad Undersköterska...

Japp det är vad jag är. Dagens avslutning var toppen. Maten smakade mumma dock skippade jag desserten. Efter maten hade vi en liten samling i klassrummet. Vi gick igenom utbildningen och fick betygen och en lite present. Jag kände mig mäkta stolt när jag gick ut därifrån.  Åter igen har jag bevisat för mig själv att bara man vill så kan man. Målen kan ändras efter vägen men i mål kommer man, OM man vill tillräckligt mycket. Min vilja är det inga fel på. Vilja, disciplin och ett jävlaranamma kommer man lågt på. Nu är detta kapitel avslutat och nya ska skrivas. Nu finns bara möjligheter och det är jag själv som håller i rodret. Tack alla som gratulerat och uppmärksammat mig idag! Det värmer...

Ett extra TACK till Dej Terese som lyft mig och gett mig ett självförtroende som kommer kunna ta mig hur långt som helst. Du har varit och är en klippa ❤️ Evigt Tacksam! Du tror på mig i alla lägen, även när jag själv mist tron. Du ger mig den där extra lilla knuffen jämt, att våga. Min åsikt, tankar & upplevelser är precis lika viktiga som alla andras. Jag tvivlar och vacklar ibland men i grund och botten vet jag vilka ambitioner och kvalifikationer jag har och dessa har du hjälpt mig att lita på ❤️ jag kan!!! Jag kan galet mycket mer än jag trodde att jag skulle kunna på denna korta tid. TACK! 


Grattis till Mig, grymt jobbat!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar