måndag 13 juli 2015

Balsam för själen!!!

Idag efter jobbet har jag haft en riktig feelgood e.m/kväll. Vi började med en 8 km runda där vi blandade promenad med backintervaller, rutcher & jogg. Så himla skönt, Jimi, Maria, jag och Sara ❤️ tack alla...det va super! Alla gjorde verkligen sitt yttersta. 

Efter det blev det bastu för mig, kidsen, mamma, pappa, Sami och Sara m. kids. Som jag längtat efter att få basta, äntligen. Mamma & jag tog oss ett dopp i älven också, underbart skönt. Sami bjöd på supergod middag. Grillad fläskkarré, sallad, fyllda champinjoner & halloumi. Mums mums...

Nu ligger jag här på Smultronstället och lyssnar på mina barns susningar, i alla fall Englas o Elvins, Emil skulle sussa med Mummi & Moffa minsann. 

Jag är alldeles varm inombords. Detta är livskvalité. Bara Patrik som saknas ❤️ 

Godnatt & Sov gott...ta hand om varandra ❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar