tisdag 14 juli 2015

05.45 klev jag upp imorse...

Sov som en prinsessa hela natten. Vid 06.00 hade jag klätt på mig och snörat på mig mina träningsskor. 
En liten pwr walk innan jobbet var en underbar start på denna dag. 
Frisk luft, tystnad, skog och puls. 

Idag hade jag tänkt att vi skulle sova hemma eftersom jag är ledig imorgon men en bastu, älvbad och mys med mamma & pappa slår det mesta så vi sussar här även inatt. 

Man blir aldrig för "vuxen" för att inte känna sig liten...hos mamma & pappa blir både jag & barnen bortskämda ordentligt ❤️ finns inte mycket som är så rofyllt och tryggt som att vara nära mamma & pappa...


1 kommentar:

  1. Det låter underbart gött att bli bortskämd av mamma & pappa. Det är så man vill bli för sina barn när de är vuxna och föräldrar!

    SvaraRadera