fredag 10 april 2015

Grabbarna nattade, dottern sover över hos Ebba och gubben drog och fixade däckbyte....

Wihuuu, jag har bäddat ner mig i soffan med detta...


Tänkte bränna av ett benpass men nej, det skiter jag i ikväll. Imorgon vankas både löpning och gym. Dessutom har hela veckan bestått av promenader och löppass...så ikväll ligger jag i soffan med gott samvete. 

Hämtade ett paket från H&M efter jobbet idag. I paketet va det mest kläder till barnen och Patrik men 2 par löpartights fanns det i alla fall som var till mig. Jag brukar inte köpa tights därifrån men priset va typ gratis så jag tänkte att skitsamma och det är jag glad över för de satt som ett smäck och var otroligt sköna. Så nu har jag både löpartights och gymtights så jag klarar mig...




Finaste Engla i nya jackan, skorna, kepsen och icke att förglömma, brillsen! Hon utbrast:

- Åååå mamma, jackan kommer matcha jättebra med mina nya converse ju...var är dem förresten?!?! (Lite hängläpp) 

När jag berättade att de inte kommer förrän nästa vecka kom det en djup suck. Väntan måste vara ett barns största mardröm. Haha. 



Soffan va det ja....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar