onsdag 11 mars 2015




You never walk alone!!!


Helt klart den vackraste kvinnan i jordhögen. Som bonus är hon ju overkligt förstående och finns alltid där, i vått & torrt!
Min älskade bak&fram

I LÖVE YOU!


Dagens frukost efter min och Carinas motionsrunda. Den var sjukt efterlängtad för fy tusan vad det sved i magen mot slutet på rundan. Jag fullkomligt älskar frukost. 


Annars har jag suttit med näsan i skolböckerna och skrivit som en demon så nu är i alla fall ett arbete avverkat och det måste ha varit tack vare Matteos styrkekram. 
Nu ska jag bege mig till Hällefors för att samla ihop unghögen som jag saknar nå så in i vassen. 

1 kommentar:

  1. Men shit vad bortskämd med vackra ord och ömhetsbetygelser jag blir :-) nästan så man sitter här och blir lite generad...haha
    Vackraste kvinnan jo men tjena den bilden talar ju för sig själv...:-D
    Löv you babe :-*

    SvaraRadera