tisdag 31 mars 2015

Tisdag den sista Mars 2015

Trött som ett as i morse men när jag kikade ut och möttes av solens strålar kändes allt så mycket bättre. T.o.m barnen utbrast glatt:

- Titta Titta mamma, solen kommer fram

Nu är kidsen i skolan och på dagis. Jag ska avverka några timmar på jobbet. 
Trots tröttheten är jag på galet gott humör. Kan bero på att Patrik kommer hem redan imorgon. Wiii! 
Jag är som ett barn dagen innan julafton. 

Fick även ett kvitto på vad som funkar för mig ang träning och kost. 
Woopi Doopi...
Ingen diet el kostschema what so ever. Jag tränar när jag känner för det och gör det jag tycker är roligt. Det ger tydligen resultat. Nyckeln är helt klart välmående! 
 

Det som kommer in måste ut, enkel matematik egentligen! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar