måndag 30 mars 2015

Tiddeloo Tjingeling! 

Helgen som passerade började mer är kanon. 
Jag trodde länge att flunsan skulle sätta stop för min och Carinas Karlstad tripp men icke. 
Vid lunch i fredags styrde vi bilen mot Karlstad där vi började med lite shopping på stan och sen en tur ut till Bergvik. Vi hade så gott om tid tyckte vi men vips så va klockan nästan 19 och vi var kvar på Bergvik. Haha. 

När vi kom till hotellet styrde vi ganska omgående stegen till restaurangen, hungriga som få. Haha.
Hungriga va vi verkligen inte när vi lämnade den och jag måste säga att jag finner det ganska roligt att en del tror att Carina äter för lite, My lord! Haha! Var gör du av allt. 

Sen var det tänkt att vi skulle basta och bada jacuzzi men det vågade vi inte med rädsla att somna. Vi drog fram godiset och snicksnackade lite på rummet innan vi ryckte upp oss och började sminka oss. Lite cider, bra musik & kärlek! <3 

Vi drog ut på stan och dansade rövarna av oss för att göra en lång historia kort. 

Lördagen vigdes åt hotellfrukost och lite shopping innan vi åkte hem till the reality! Måste säga att jag va lite trött faktiskt. Resten av helgen gick inte i många knop. 

Det va det jag tänkt dela med mig av och det är såklart bara en bråkdel av våran tripp. Haha!!! 












1 kommentar:

  1. Hahaha vadå... äter mycket?jag? Nä...haha ;-) Somna ju nästan med en chokladkaka i käften till och med :-D

    SvaraRadera