onsdag 22 januari 2014

Tjolahopp!

Onsdag it is...och jag jublar väl inte som jag brukar på onsdagar eftersom Patrik inte kommer hem imorgon, men men...
Försöker sikta på att även denna helg har ett slut och snart är det åter helg OCH den helgen ser jag fram emot desto mer!!! 

Dagen idag har inte gått i många knop, jag har verkligen försökt kurera mig så gott jag kunnat.
Körde Engla till skolan, grabbarna och jag passade på att handla lite innan vi for hem och käkade frukost. 

När Elvin sussade sin lur stekte Emil och jag pannkakor och så gjorde jag matlådor till mig.
Kassler & broccoligratäng. 
När vi fått i oss lunchen gosade vi ner oss i soffan.
Både jag & Emil slumrade till, vaknade när Elvin ropade Mamma från sin säng.
Då var klockan närmare 14.00. 
Så alltså sov lille Elvin från typ 10.30 till dess....haha....och jag & Emil fick verkligen vila vi också.

Sen har jag velat framotillbaka angående kvällens träningspass.
Bra el dåligt med tanke på förkylningssymptomen.

Slutade med att jag googlade och googlade samt sms:ade Heli om råd.
Slutsatsen blev träning!!!
Helt ok sålänge man ej har feber el halsont.

Dock märktes det att jag inte är 100 % kry men jag tog mig igenom passet och det med mer än godkänt.
Hade lite svårt med flåset då näsan är tät men styrkan gick bra tycker jag. 

Kvällen har tillbringats i soffan och nu har jag intagit sängen.
Imorgon vankas det introduktion & lyftteknik hela dagen. 8-16
Ska bli spännande och framförallt lärorikt. 

Tjing Tjing gott folk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar