söndag 5 januari 2014

Stolt!

Idag är en såndär dag då självförtroendet skjuter i höjden.
Suger in varenda liten & stor komplimang, planterar dem och låter dem växa till oanade höjder. 

Tack till er alla som får mig att känna såhär. 
Ren skär lycka...

Jag har kämpat, slitit mitt hår, gråtit, skrattat, fuskat, haft ångest MEN allt har varit såååå värt det. 
Alla dessa saker har fått mig att hitta något som funkar för mig och att det även funkar på sikt. 
Inga snabba lösningar alltså.
Det har tagit tid men det är okej, var har jag bråttom? 

Nu har vågen passerat första delmålet och jag har 4kg kvar till matchvikt! BAM! 
Fyrajävlaskitkilon...
Grymt om jag får säga det själv!!! 

Helt jäkla bananas att jag vägt nästan 90kg...Hualigen!!! 
I min värld helt crazy...i alla fall till min korta längd på 159cm. 

Ha en fin kväll allihopa! 




1 kommentar:

  1. Du är helt fantastisk! Grymt bra jobbat...Vet hur du kämpat och jag är så stolt och glad över att du gjort det "den rätta vägen" tror du vet vad jag menar.
    Men oavsett om du väger 90kg eller 60 så är du en av dom absolut vackraste jag vet...inifrån och ut ♥

    Love you♥

    SvaraRadera