tisdag 7 januari 2014

Äntligen!


Äntligen är den installerad och klar bara en besiktning av sotaren återstår.
Sen ska det banne mig mysas.
Jag har alltid suktat efter en ordentlig kamin. 



Vad har hänt annars idag?
Rutiner, älskade rutiner...
Dagen har bestått av jobb för min del, fritids & dagis för barnen.

Sen hemmamys.

Jag känner mig så otroligt glad i kroppen. Mycket härligt som är på intåg och många fina människor i min omgivning. 
Jag är tacksam & lycklig! 

Imorgon är det jobb igen och träning på e.m om Heli piggnat till från sjukdom.
Annars får det bli ett pass med Annika Sjöö på hemmaplan. 
Testade det igår....jeeeeeez alltså.
Jag var död och det känns i varenda liten muskel idag. 
Skön känsla!!! 

Sen hoppas jag på lite besked på jobbfronten men försöker att inte ha några högre förväntningar.
Det får bli som det blir helt enkelt.
Jobb finns det men ett schema är ju jätteskönt att ha faktiskt. 
Jaja, allt löser sig! 

Puss & Natti på Er ❤️





2 kommentarer:

  1. Ser ut som den kamin vi har :)

    Duktig du är med all träning o mat! Fan asså, jag är så jäkla lat o bekväm men jag borde nog anstränga mig lite mer... ;)
    Börjar på måndag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå är det en bra kamin? :)

      Jag har allt varit lat emellanåt också men kommit till insikt att jag mår som sämst när jag är lat & äter skit.
      Och jag vill ju må bra...1+1 liksom :)

      Radera