fredag 17 januari 2014

50 års fest!

Imorgon kväll vankas det 50-års fest för Madde.
Ska bli grymt kul.
Det är en maskeradfest, man får välja på musiker, skådespelare el superhjälte.
Patrik & jag har tänkt oss Sandy & Danny ur Grease. 
Ganska enkelt att få till utan och behöva köpa massa saker. 
Skinnjacka, tischa & jeans till Patrik, tights, top, skinnjacka & högklackat till moi.
Sen lite fix med smink & hår såklart. 

Ska i alla fall bli jätteskoj! 

Det stod även att det var okej med "klackarna i taket" på inbjudan OCH det kära ni passar mig alldeles ypperligt! 

Morgondagen kommer alltså bestå av förberedelser till max,
då jag verkligen vill få till det så bra som möjligt när det gäller sånt här. 
All in liksom.


Vad har annars hänt idag?
Jag har jobbat och på e.m har vi varit till Benny i Linde.
Patrik har äntligen påbörjat sin sleeve som han sålänge suktat efter.
Kanonsnyggt!
Den kommer bli grym när den är klar. 

Jag & Engla åkte och småshoppade lite på MEJK medan vi väntade. 
UjUj vilken shoppinggalen dotter vi har. Hon shoppade massor.
Mest saker och tillbehör till hennes nya skrivbord + ett par pom poms som tydligen var viktiga när hon ska se på ishockey?! 

Jag kikade in på en inredningsbutik som låg bredvid tatueringsstudion...MY LORD! En butik helt i min smak.
Dit ska jag och spendera massa slantar när lönen kommit in.
Har ni vägarna förbi och gillar små detaljer och dylikt med chabbystuk & mycket lantligt så är butiken värd ett besök! (Billigt dessutom) 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar