tisdag 3 september 2013

Saker & Ting

Man ställer sig frågan varför om väldigt många saker & ting, eller som jag, bara funderar & grubblar.
Oftast tänker jag:
är det inget jag kan påverka just för stunden så raderas det ut ur min hjärna eller så flyttar jag tanken till en tidpunkt då jag kanske kan påverka det.

Problemet är att ibland vet jag inte riktigt om jag kan påverka eller inte.
Är det bra om jag kan påverka eller ska jag bara låta bli? 
Vilket är mest jag?
Det är nog att alltid försöka göra något bra i alla fall, sen om det inte blir bra så har jag i alla fall försökt.
Jag kanske skulle bli bättre på att inte göra något alls?

Oftast finns det inget rätt eller fel, man har bara olika uppfattningar eller åsikter om saker och ting och det tycker jag ska respekteras. 
Vem man än är!!!

Ha en fin kväll allesammans! 
Jag ska hålla mina tummar & tår så de blir blå....never give up!!!











2 kommentarer:

  1. Möttes av en liten kille med det största leendet då vi kom till dagis idag :) Han sken upp som en sol, då tjejerna klev in, haha =) Kröp först lite sakta men när han såg dem reste han sig o nästan småsprang fram...såg för roligt ut =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen sötnosen.
      Både han och Emil verkar gilla era tjejer och det är väl inte så konstigt så söta & charmiga som de är.

      Kram

      Radera