tisdag 3 september 2013

Engla 5 år ❤

I bilen hem från skolan....

-Du mamma...
-Ja älskling
-De där barnen i skolan kastar tegel, grus och allt möjligt farligt och sen säger de elaka saker också.
-Jaha, men varför gör de så och har fröken sett det?
-Ja men de lyssnar inte.

Till slut var jag tvungen och fråga vilka barn det handlade om.

-Alltså det är de där som är bruna och en del av dem har sjal på huvudet.

Alltså jag dog en smula faktiskt. Shame on ME!
Men jag tyckte att förklaringen var så rolig på något sätt OCH självklart tror jag inte att de har kastat tegel på andra barn.


Vad har annars hänt idag?

Jo jag har äntligen fått umgås lite med finaste Carina ❤

Medan barnen var på dagis och i skolan hann jag även med lite ärenden som jag hoppas ska ge utdelning i framtiden.
Skam den som ger sig...

Tvätthögen har minskat markant de senaste dagarna också och det känns jävligt gött.
Det är en sak som ger mig ångest, fulla tvättkorgar!!!!
Älskar känslan när alla är tomma och garderoberna fulla.
SHIT pommes vad kläder kidsen har och ändå tycker man alltid att det saknas något?!

Nu är det strax dags att börja med middagen här i Hammarn,
Engla har önskat nuggets m. pommes så det lutar åt det hållet.
Själv tänkte jag värma lite soppa faktiskt. Enkelt & gott...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar