tisdag 17 september 2013

Gör mitt bästa...

För att ignorera stickningarna i bröstet och i halsen.

Har haft det ett tag nu men är livrädd att det ska bryta ut.
Vill varken missa träningen eller kryssningen nästa vecka. 
That's not an option liksom. 

Idag känns det som jag flängt i bilen hela dagen mer el mindre.
Började med att köra alla 3, hämta Engla, hem och åt, hämta Emil & Elvin, körde Engla till Kulturskolan men som tur va körde snälla Alex hem henne så jag slapp åka en vända till. 
Det blir ett himla flängande fram och tillbaka till Hällefors om dagarna.
Skola, dagis & aktiviteter. 

Imorgon ska jag med Emil till BVC sen plockar vi upp mummi och styr bilen mot Örebro.
En heldag med finaste Emil! ❤ 

Nu ska jag försöka stänga mina blå

Natti Natti 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar