fredag 20 september 2013

Fredag ❤️

Jag kunde inte tacka nej till jobb så idag jobbade jag på Suomikoti igen. Hihi! Känns underbart att trivas på jobbet. 

Räknade inte in fredag som helg, skyllde på det till Patrik, men lördag & söndag är jag i alla fall ledig. 

Jag masade mig iväg vid 6.30 och jävlar i min lilla låda vad kallt det var.

Dagen har flutit på bra och tiden liksom bara flög iväg. 
BAM så var klockan 15.30 och det var dags att gå hem. 
Trodde ett tag på jobbet att febern tagit sitt grepp om mig, snabbt som ögat slängde jag i mig en tablett och nu har jag inte känt av mer än det vanliga som jag dragits med i någon vecka, stickningar i bröstet & halsen, snuvig näsa osv. 
Hoppas det stannar där och sen vänder för att försvinna. 

När jag kom hem möttes jag av en ljuvlig syn & doft.
Storstädat hem, inte mindre än 5 maskiner tvättad & hängd tvätt, vikt tvätt och glad gubbe samt barn ❤️ 

Nu sussar 2 av 3 barn sött och snart även den 3:e. 
Två vuxna ligger och göttar i soffan...det är fredag det ❤️ 

Imorgon är det skridskopremiär för Englis. (För säsongen)
Hon älskar skridskoåkning och jublade när infon om att det var dags igen nådde hennes öron. 

Hoppas ni alla har en fin fredag & helg ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar