söndag 14 juli 2013

Soliga Dagar ☀

Håller ni inte med om att allt är lättare med solens värmande strålar mot huden? 

Jag har haft några lediga dagar och dessa dagar har jag spenderat i solen med nära & kära. 

I torsdags satt jag & Nilla i varsin solstol nästan hela dagen.
Ungarna lekte & badade i poolen. 
(Engla va i Örling hos Emilia)
Elvin fullkomligt älskar att vara ute och busa med de större barnen. 

På kvällen grillade vi och drack lite vin hemma hos dem.
Hade supertrevligt.

I fredags var det min & Patriks bröllopsdag. 
Helt galet att det är 5 år sedan?!

Vi började morgonen med lite proviant shopping & pussade barnen hej då.
(De var hos fam Persson)
Sen styrde vi bilen mot Honovais, Olle & Lisbets sommarställe.
Där tillbringade vi heeeeela dagen på bryggan i strålande sol & på kvällen rodde vi ut i båten för lite metning. 
Det är livskvalité det!

Igår åkte jag & barnen upp till Örling en sväng.
Syster, Evelina & Fredde kom dit i fredags. 
Efter en stund ringde Patrik och berättade att vi fått tillökning i familjen Bark, 
i form av en båt. 
Så då åkte vi en tur på Norrälgen innan det var jobbdags för mig. 

Idag är det sämre väder tyvärr, men ganska skönt ändå.
Elvin sussar, jag & Emil myser i soffan medan Engla & Patrik är på vift en stund. 

Ikväll är det jobb igen för min del & jag älskar det fortfarande. 
Skulle verkligen vilja läsa till sjuksköterska. 
Får se vad det blir med allt. 

Ha en fin Söndag allihopa!!! ❤ 


        Min bröllopspresent från Patrik!


     Nya familjemedlemmen...




2 kommentarer: