tisdag 18 juni 2013

Pwr walk....

i den fantastiska kvällsolen var vad denna kväll bjöd på.
Stötte på både Herr snigel & Fru orm eller kanske var det tvärtom?
Kan ju även ha varit fruar el herrar båda två...

Det blev en promenad på 8 km lite drygt.
Hade möjligheten att korta den vid två tillfällen men jag stängde ögonen och trampade på.
Tyckte att jag behövde lite utrensning i hjärnan men tyvärr gav det motsatt effekt idag.

Vissa saker har klarnat och jag vet vad som är bäst men då dyker det upp nya varningslampor?
Magkänslan är inte bra just nu...men vet ni?
Jag låter det bero...den får vara dålig...jag håller mig undan och forskar inget mer i det!
Orkar inte vara som en fiolsträng längre nu...time to relax!

Fokus på allt det fina i min omgivning!
Fokus på träningen (då gruppträningarna är slut för säsongen så råder självdisciplin de lux)
Fokus på MIG
Fokus på det och de som får mig att skratta & må bra

CARINA: din uppgift...påminn mig om vem jag är när jag själv tappat bort mig!
Varför DIN uppgift?
Haha....du är den enda (förutom Patrik) som jag litar på till 110% gällande mig själv!



Nej ni...nu en dusch och sen bums i säng!!!

1 kommentar:

  1. Du kan va lugn! Ingen risk ja låter dig tappa dig själv...

    Kramar om <3

    SvaraRadera