tisdag 18 juni 2013

Godmorgon alla läsare!

En jobbig fortsatt vecka är vad jag har framför mig.
Fina C har åkt på lite semester och jag har hamnat i någon typ av rävsax och vet varken ut eller in.
Dina kloka ord kommer saknas!!!
Egentligen vet jag redan alla svaren men ändå känns det som en handbroms är dragen.
Tecken? Varning? Isf varför?
I know ME och snart vet jag även svaren på dessa frågor.

Jag gillar inte att ångra saker men ibland kommer det över mig ändå.
Både en & två personer såg detta tidigare än jag.
Eller såg jag det också, långt där inne?!?!

Äsch, kan inte klandra mig själv för att tro!!!


Nej dags att återta kontrollen kanske?!
Jepp...ska skaffa mig en på/av knapp!


Veckan kommer såklart innehålla massa bra saker också, men när de dåliga dyker upp känns saknaden efter C så mycket värre.

På torsdag eller fredag ska vi styra bilen mot Stockholm för midsommarfirande!
En liten spontan idé men vädret verkar bättre där och även om det inte vore så,
så sitter jag hellre där i förtältet i spöregn än hemma.
Skönt och komma iväg lite känner jag och dessutom tycker jag att campinglivet är sjukt mysigt.

Får se vad vi hittar på när vi väl är där.
Picknick vid havet kanske? Stros i stora staden?
Möjligheterna är ju många så något hittar vi nog på.






5 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig midsommar, var det nu än blir =)
    Här firar vi midsommar med nioårskalas för Elsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jisses!!!!
      9 år redan? Minns när hon kom ju! Haha!
      Då får ni en riktigt bra midsommar med andra ord. :)

      Radera
  2. Kom ihåg att sålänge du kan stå för besluten du tar så har du inget att frukta. Att vara ärlig mot dig själv måste vara prio ett.

    Är bara ett samtal bort om du behöver ventilera<3

    Hoppas ni får en helt underbar midsommar med massa härligt familjemys så ses vi om några dagar igen vännen min.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ungefär så tänker jag och jag har nått fram till ett beslut! ;)

      Sånt här dravel skulle jag aldrig förpesta din semester med Vännen!

      Detsamma till ER!! Njuuuuuuut!

      Radera
  3. Ni får hemskt gärna höra av er till oss om ni får nån tid över medan ni är i stockholm =) Jensa är ledig från och med ikväll =)

    SvaraRadera