onsdag 20 mars 2013

Myskväll!

Efter kvällens träningspass (yes jag överlevde även detta pass) på Hälsans Hus tog jag och Engla en långdusch, bäddade ner oss i soffan och mös.

Jag blir riktigt bortskämd med att ha sällskap i soffan nu när hon är sjuk och inte ska upp till dagis.
Det är riktigt mysigt att sitta och tjitt tjatta med henne.
Ikväll tittade vi först på "Halv åtta hos mig" sen "Sveriges Mästerkock", 2 av hennes favoritprogram.

Sen hände det något helskumt när jag satt och filmade Elvin på golvet.
Helt plötsligt ser jag i displayen att det liksom flyger förbi en orb.
Tror såklart att jag ser i syne då jag aldrig märker av sådana här saker. (Det är Patriks område)
Har väl sett nån orb på bild osv men aldrig såhär.
Klickade upp filmen och kollade igenom igen.
Men dra mig baklänges, vid 2 tillfällen flyger det förbi orber, en lite mindre och en lite större.
IHumbug tycker många men inte jag!

Det har hänt alldeles för mycket för att jag ska tycka att det är humbug.

Personligen drar jag inte till mig andliga saker (vad jag vet) men därimot Patrik. Han är wideopen om man kan uttrycka det så.
Även mamma & min lillebror besitter dessa gåvor att se, känna och allt vad som ingår i paketet.

För min del handlar det mest om ett typ sjätte sinne.
Kan vara nog så jobbigt & frustrerande.


Är det någon som läser bloggen och har erfarenhet om liknande saker?


Älskade Syster & Bror
Jag Saknar Er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar