tisdag 12 mars 2013


Kvällspyssel!

Har fasen nästan haft ångest över att jag inte hunnit göra något kollage på Emil till Pyret,
men nu är det färdigt och jag har precis mejlat det. 

Englas kollage klippte & klistrade jag ihop själv,
men måste säga att det här med Picasa är sååå mycket smidigare. 

Idag har jag fått mycket gjort över lag känner jag.
Ringt FSK och blivit positivt överraskad, fyllt i löpande hur jag/vi vill ta ut dagar i fortsättningen, fixat Patriks ärenden där, ringt Sofia om Elvins inskolningsstart  (preliminärt) och massa sånt där som tyngt ner mina axlar en längre tid.
Vissa saker tar ju bara några minuter så jag undrar hur det kommer sig att man skjuter på det?
ALLTID!
Så funkar jag emellanåt i alla fall, men sen får jag sådana här ryck och betar av saker i ett nafs. 



(hittade tyvärr inga bilder på mor & farföräldrar i datorn) 


Imorgon är det tidig morgon för familjen Bark.
Barnen ska vara på Pyret redan klockan: 7.30 pga att mamman i huset har en tandläkartid att passa klockan: 8.00 och eftersom jag har sånt där avtal så är det inte så poppis att byta eller avboka.
Bara gilla läget.
Tur att barnen går på en sån fantastisk förskola där det aldrig är några problem att få komma lite tidigare eller om man skulle bli sen till hämtning någon gång.
Inga sura miner eller muttrande personal,
bara leenden och ord som säger att det absolut inte är några problem.
(givetvis hämtar jag barnen tidigare så det blir samma timmar ändå)

Imorgon eftermiddag är det även dags för en playdate med Fia och banen. 
Alldeles för längesen.
Det blir lätt så när man som i bådas vårat fall har gubbar som ligger ute och man styr skeppet själv.
Dagarna bara springer iväg.


22.30 
HUA borde verkligen gå och knyta mig nu! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar