onsdag 13 mars 2013

Jaha då var det mitt i veckan igen!

Idag gillar jag onsdagar.
Patrik kommer hem imorgon om inget oförutsett händer.

Började ju denna dagen ALLDELES för tidigt.
Det tyckte både jag & barnen.
Alla låg som klubbade sälar när alarmet gick vid 6.30 imorse, men det var bara att kliva upp och fixa iordning alla fina och sen skjutsa Elvin till Mummi & de andra två till Pyret. 
Tandläkarbesöket gick strålande.
Det känns som tänderna fått sig en ordentlig SPA behandling. 

Vid 12.30 ska jag och hämta barnen och tänkte passa på att handla lite.
Måste ju ha något gott att bjuda på när Fia & barnen kommer.
Fruktsallad & glass brukar alltid gå hem, så det får det bli.
(då det är en mellisdejt)
Ska nog köpa med något smarrigt till kvällen också och ta en riktig soff/tv kväll.
Ost & Salami står högt på smarriglistan.

Tänkte även göra ett försök att ta hem lite musik till datorn som jag sen kan lägga in i min iPod.
Det var ju liksom inte igår man höll på med sådant.
Spotify är ju det jag använder nu för tiden, men jag tycker mobilen är så klumpig att ha med när man tränar eller är ute och går. 
Så en iPod var precis vad jag behövde.
Tack snälla Jensa & Lotta. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar