måndag 18 mars 2013

Jag överlevde!!!

Grymt skönt pass men jag dog några gånger under träningstimmen,
men som alltid är Heli grym på att peppa!

Är sååå glad att jag lyckades få med mig Carina också!
Grymt jobbat Vännen...

Det brukar ta lite tid för mig att hitta balansen med kost & träning.
Idag märktes det verkligen att jag både ätit & druckit för lite under dagen.
Kände mig svimfärdig emellanåt.
Läropeng till nästa pass.

Nu är det iaf gjort,
starten, första steget och det känns toppen.
Så glad att jag har människor runt omkring mig som gör det här med träning möjligt för mig.

När jag kom hem ikväll möttes jag av 3 glada barn som skött sig utmärkt.
När nattningen av pojkarna var avklarad tog jag och Engla en dusch och mös i soffan till "Halv åtta hos mig".
Nu är hon nerbäddad och även jag.

Engla har börjat få små koppor under dagen så vi får se hur det utvecklar sig de närmsta dagarna.
Än sålänge är hon opåverkad men det kan ju vara lugnet före stormen.

Hon är lite ledsen för att bara Emil ska få gå på dagis den här veckan,
men jag har laddat med mutor.
Film & glass brukar vara saker som förlåter det mesta.

Hoppas ni haft en fin måndag!?


2 kommentarer:

  1. Måste erkänna att ja känner mig rätt bra :)

    Nu e vi påväg!!!

    Kraam

    SvaraRadera